Çocuklarımızın, bebeklikten yetişkinliğe kadar dünyayı anlama yollarının daha kompleks ve etkili hale geldiği süreçte, anne ve babalar olarak en doğru kararları almak için alanlarında uzman kişilerden aldığımız eğitimler ve öneriler bizlere yol göstermektedir.
Bakış açımızı genişletmek ve farkındalığımızı artırmak amacıyla “çocuklarımızın bilişsel gelişiminde aile ve okulun rolünü” konuşmak üzere sizleri, konunun uzmanlarıyla keyifli bir sohbete davet ediyoruz.
Tarih: 6 Mayıs 2017, Cumartesi
Saat: 09.00-12.15
Yer: Hilton İstanbul Kozyatağı
Detaylı bilgi ve rezervasyon için:
444 60 30
Katılım kontenjanla sınırlıdır.
05.05.2017 tarihine kadar katılım durumunuzu bildirmeniz gerekmektedir.
Katılım ücretsizdir.
GOM Atölyesinde Yaratıcılığın Sınırlarını Zorla!
Sonsuz sayıda kütle tasarlayabileceğiniz GOM, yaratıcılığınızın sınırlarını genişletir. 5 yaş ve üzerinde, oyun oynamanın gücüne inanan herkes oynayabilir. Çocukların ince motor becerilerini geliştirmek adına tasarlanan GOM, odaklanma ve konsantrasyon becerilerini, beraber üretmeyi, sabrı, sözsüz iletişimi, sorumluluk alabilmeyi ve kendine güveni pekiştirir.
Çocuklar İçim Yaratıcı Tasarım Atölyesi
GOM, 3 boyutlu formlar tasarlayıp, inşa etmek için yaratılmış kâğıt modüllerden oluşan bir oyuncaktır.
Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünü bitirdi. Yeditepe Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi bölümünde yüksek lisansını tamamladı. Halen Maltepe Üniversitesinde İşletme alanında doktora yapmaktadır. Eğitim sektöründe 15 yıldır yöneticilik yapan Bünyamin Çelikten en son Doğa Koleji’nin genel müdürlüğünü yapmıştır.
Marmara Üniversitesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü lisans programını 1993 yılında bitirmiştir. 1996 yılında İstanbul Üniversitesi Adli Tıp Enstitüsü Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı’nda uzmanlığını almıştır. Uzmanlık tezinde suça itilmiş ergenlerin yeniden topluma kazandırılmasında ve suç faktörünün ortaya çıkmasında “Ailenin Etkileri” üzerine araştırmalar yapmıştır. Islahevinin ergenler üzerindeki etkilerini araştırmıştır. Tezi yurt dışındaki bilimsel dergilerde yayınlanmıştır.
Aile ve evlilik terapileri, ilişki terapileri, Psikodinamik Perspektifli Terapiler, analitik Terapi (CG Jung) alanlarında uzun süreli sertifika ve uzmanlık eğitimlerini tamamlamıştır. Aynı zamanda çocukların ve yetişkinlerin kişilik yapılanmaları ve iç dünyaları hakkında bilgi edinilebilen projektif testlerin uygulanması ve değerlendirilmesi ile ilgili eğitimlerini tamamlamış ve sertifikalarını almıştır. (Rorschach , CAT ve TAT).
Özel bir eğitim kurumunda psikolojik danışman ve rehberlik bölümü koordinatörlüğü yapmış; öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik olarak çeşitli bilgilendirici ve eğitici seminerler vermiştir. Çeşitli özel ve resmi kurumlarda çocuklar, ergenler, aileler, çiftlere yönelik seminerler vermiştir. Suça itilmiş çocuklarla çalışan bir sivil toplum kuruluşu olan Semiha Şakir Vakfı’nda gönüllü olarak görev almıştır. Ailelere bilgilendirici ve bilinçlendirici sunumlar gerçekleştirmiştir. Çeşitli kademedeki okulların öğretmen, öğrenci ve velilerine yönelik eğitim ve seminerler vermekte, atölye çalışmaları yönetmektedir. Özel eğitim kurumlarında okul sistemi içinde uzun süreli süpervizyon vermektedir.
1993 yılından itibaren aile, evlilik, çocuk, ergen ve yetişkinlere yönelik, sistemik-dinamik perspektifle psikolojik danışmanlık hizmeti vermektedir. 2003 yılından itibaren kurucusu olduğu Agape Danışmanlık Merkezi’nde çalışmalarına devam etmektedir.
Psikodrama Yönelimli Grup Terapisi Eğitimini tamamlayarak psikodrama terapisti ünvanını almıştır. Çocuklar aileler ve yetişkinlerle psikodrama çalışmalarına devam etmektedir.
2005 yılından itibaren güncel aylık dergilerde yazıları ve röportajları yayınlanmaktadır.
Dilek Yakar, Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olduktan sonra, Üsküdar Amerikan Lisesinde İngilizce öğretmeni olarak çalışmaya başladı. Üsküdar SEV İlköğretim Okulu’ndaki 15 senelik müdürlük görevinden sonra, Vakıf Genel Müdürlüğünde SEV İlköğretim Okulları Eğitim Koordinatörü olarak görev yapmaya başladı. 2015—2016 eğitim yılında Vakıf bünyesinde yer alan dört lise (Üsküdar Amerikan, SEV Amerikan, İzmir Amerikan ve Tarsus Amerikan liseleri) ile liselerin bulunduğu illerde açılmış olan ilköğretim kurumlarından sorumlu Eğitim ve Eğitim Geliştirme Koordinatörü olarak çalıştı.