ide’de öğrencilerimizin bilişsel yönlerinin gelişmesine çok önem veriyoruz. Bilişsel temelli öğrenmeyi merkezine alan Pass teorisi, öğrencilerimize etkin bir öğrenme süreci ve deneyimi sağlamak adına hazırladığımız öğretim modelinin bir parçası. Etkinliklerimizi ve öğretim planlarımızı, beynin yapısını esas alan ve bu yapı üzerine kurgulanan Pass teorisi ile oluşturuyoruz.
1. Sınıf öğrencilerimiz işitsel dikkat becerilerini geliştirmeye yönelik yönerge takibi çalışmaları yaptılar. Derse 1 Dakikalık Konuşma etkinliği ile başlayan öğrencilerimiz önce Öne-Arkaya-Yana-Yukarı-Aşağı-Sağa-Sola gibi kavramları içeren kartlardaki hareketleri bedenleriyle taklit ettiler. Ardından çalışma zeminini verilen yönergeler doğrultusunda tamamladılar.